Agilitec Helpdesk support service
Support
Helpdesk supportBij Agilitec treft u één aanspreekpunt voor zowel ons product, als de implementatie, training en support. Praktijkervaringen bij de implementatie van onze producten vloeien meteen terug in de productontwikkeling. Een continu verbeterproces dat ertoe heeft geleid dat onze oplossingen door onze klanten bestempeld worden als beste in hun soort.
Meldingen aanmaken via onze Helpdesk Support software (FWdesk)
Helpdesk support
Elke opmerking, klacht of vraag van een klant is waardevolle informatie om onze producten voortdurend te verbeteren. Een zorgvuldige verwerking en afhandeling van deze terugkoppeling wordt gegarandeerd via ons online helpdesk support meldsysteem.
Klanten van Agilitec hebben rechtstreeks toegang tot onze helpdesk support om elke vorm van terugkoppeling aan te kunnen melden of om in de rubriek veelgestelde vragen te zoeken naar een antwoord op een vraag. Gewoon bellen kan natuurlijk ook. Klik op onderstaande button om naar het online meldsysteem te gaan.